Home / Klantenservice / Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling afhalen??

Als je bij het online bestellen voor de optie “Afhalen” kiest, kan je voor een Pickup point locatie kiezen. Nadat je dit gedaan hebt kan je jouw Dazzles! de eerstvolgende werkdag komen afhalen.

Wil je jouw Dazzles! nog op dezelfde dag komen ophalen, dan kan je jouw Dazzles! per mail bestellen. Jouw Dazzles! worden dan zorgvuldig voor je ingepakt en voor je klaargezet. In overleg kan je ervoor kiezen dat je op de afgesproken locatie het totale bedrag direct afrekent (alleen contant).

Product bestellen: afhalen@dazzles.nl

Afhaalmomenten: Maandag t/m zaterdag kan je jouw Dazzles! afhalen.

Wij stemmen samen af welk tijdstip het beste uitkomt voor ons beide.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen??

Maar natuurlijk! Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om ‘ander afleveradres’ te kiezen. Vul daar de gegevens van het gewenste afleveradres in en wij versturen jouw Dazzles! naar dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Contact: klantenservice@dazzles.nl

Betaal ik verzendkosten??

Wij ontkomen er (bijna) niet aan om verzendkosten in rekening te brengen. Maar omdat ook wij deze bedragen fors vinden, hebben wij besloten om middels een staffel te werken. Kijk onder de kop “Verzending” voor de verzendtarieven.

Dazzles.nl levert vooralsnog alleen in Nederland. Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer we ook in andere landen leveren? Laat dan je mail adres achter of volg ons op facebook, pinterest of instagram.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren??

Als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact op met de Dazzles! klantenservice. Indien de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas niks meer wijzigen.

Contact: klantenservice@dazzles.nl